Navrhovaná lávka preklenuje existujúci vodný tok, novonavrhovanú cyklistickú komunikáciu, ktorá schádza z lávky a následne prechádza popod lávku. Ďalej preklenuje priamo vo vodnom toku existujúci brod pre ťažkú techniku. Lávka je navrhnutá ako oceľová priehradová jednopoľová konštrukcia. Svetlá šírka komunikácie na lávke je 2,5 m, celková šírka 3,1 m a celková dĺžka 49 m. Hlavné priehradové nosníky majú osovú výšku 4200 mm. Priečny rez mosta je uzavreto usporiadaný z dôvodu umiestnenia horného stuženia na konštrukcii. Celková šírka mosta je 3,10 m. Most má podmostovkové pozdĺžne stuženie. Hlavné nosníky sú uchytené pomocou roznášacích platní k oceľovým platniam upevneným k elastomerným ložiskám pomocou skrutkového spoja, ktorý uľahčí prípadnú výmenu ložiska.